مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-15سياسي

خدمات رسانی بهزیستی به بیش از 14 هزار معلول بینایی در خوزستان


مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به ارائه خدمات به بیش از 14 هزار و 600 فرد دارای معلولیت بینایی در استان، بر اهمیت توانبخشی افراد نابینا از سنین پایین به منظور حضور مستقل نابینایان و کم بینایان در جامعه و مشارکت فعال آحاد جامعه در ارتقای کیفیت زندگی آن ها تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به ارائه خدمات به بیش از 14 هزار و 600 فرد دارای معلولیت بینایی در استان، بر اهمیت توانبخشی افراد نابینا از سنین پایین به منظور حضور مستقل نابینایان و کم بینایان در جامعه و مشارکت فعال آحاد جامعه در ارتقای کیفیت زندگی آن ها تاکید کرد.

مهران کریمیان در گفت وگو با ایسنا، با تبریک روز جهانی نابینایان و عصای سفید (15 اکتبر برابر با 23 مهرماه) اظهار کرد: پیام اصلی روز ایمنی عصای سفید، شنیدن صدای نابینایان و درک مطالبات بر حق آنان برای دستیابی به یک زندگی سالم، پویا و شکوفا است.

وی افزود: در حال حاضر 14 هزار و 698 نفر با معلولیت بینایی تحت پوشش بهزیستی خوزستان هستند که 4 هزار و 937 نفر از این تعداد با معلولیت خفیف، 4 هزار و 106 نفر با معلولیت متوسط، 3 هزار و 737 نفر با معلولیت شدید و یک هزار و 918 نفر با معلولیت خیلی شدید از خدمات بهزیستی در خوزستان بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی بهزیستی به بیش از 14 هزار معلول بینایی در خوزستان

خدمات رسانی بهزیستی به بیش از 14 هزار معلول بینایی در خوزستان