مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-03اقتصادي

راه اندازی 2 بخش تخصصی دندانپزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) در ایلام


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در آیین راه اندازی 2 بخش تخصصی دندانپزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) گفت: بیشتر این خدمات به صورت تخصصی ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، ظهر سه شنبه در آیین راه اندازی 2 بخش تخصصی دندان پزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) شهر ایلام با اشاره به اینکه، یکی از دغدغه های مردم در استان ایلام درمان است، گفت: با توجه به اینکه خدمات در کلینیک الزهرا (س) عمومی است اما بیشتر این خدمات به صورت تخصصی ارائه خواهد شد و این امر سبب کاهش هزینه خانوارهای آسیب پذیر شده است.

 وی افزود: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام همواره در کنار متولیان کلینیک خیریه الزهرا (س) در راستای ارائه خدمات متنوع و مناسب با هزینه پایین به مردم استان ایلام تمام سعی خود را بکار خواهد گرفته است.

عباسی خاطرنشان کرد: جا دارد به نمایندگی از مجموعه مدیریتی استانداری این استان از تلاش ها و زحماتی که دست اندرکاران این مجموعه درمانی متحمل می شوند قدردانی کنم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در این آیین از دکتر کیخاوندی مسئول انجمن بیماران کلیوی استان تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 بخش تخصصی دندانپزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) در ایلام

راه اندازی 2 بخش تخصصی دندانپزشکی و قلب درمانگاه خیریه الزهرا (س) در ایلام