مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-08سياسي

انتقاد از مشکلات حمل ونقل عمومی رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه علت تشکیل سازمان اتوبوسرانی در تمامی شهرهای کشور گفت: سازمان اتوبوسرانی نباید این خدمات را از شهر و شهروندان سلب کند و به دلایل مسائل مالی بخواهد این خدمت را به کارخانه ای که درآمدهای هنگفت دارد ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در یکصد و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در جلسات شورای رشت اظهار کرد: از تلاش ها و پیگیری های اصحاب رسانه که همواره در جلسات شورا و شهرداری رشت حضوری فعال دارند و اخبار حوزه مدیریت شهری را به سمع و اطلاع شهروندان عزیز می رسانند تشکر می کنم.

وی با اشاره به انجام عملیات های روز اخیر در فلسطین اشغالی تصریح کرد: فرزندان حماس در اقدامی غرور آفرین پاسخی کوبنده به سال ها ظلم و تعدی رژیم فاسد اسراییل دادند و سال هاست که این ملت مظلوم مورد هجوم اسراییل غاصب قرار گرفته اند که متاسفانه با سکوت مدعیان دروغین دموکراسی، شاهد رنج و به شهادت رسیدن ملت بی پناه فلسطین هستیم و امیدواریم با اتحاد و همدلی جهان اسلام به زودی شاهد نابودی این رژیم فاسد باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه توجه به کودکان سلامت جامعه را در آینده تأمین می کند، افزود: مجموعه مدیریت شهری رشت همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از مشکلات حمل ونقل عمومی رشت

انتقاد از مشکلات حمل ونقل عمومی رشت