مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:152023-09-27سياسي

طرح جامع ستاد گردشگری استان هفته آینده اجرایی می شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر این که باید زیرساخت هایی را برای توسعه گردشگری خوزستان فراهم کنیم، گفت: طرح جامعی را ستاد گردشگری استان به دستور استاندار خوزستان و با همکاری محوری اداره کل میراث فرهنگی ارایه داده که تا هفته آینده اجرایی می شود.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر این که باید زیرساخت هایی را برای توسعه گردشگری خوزستان فراهم کنیم، گفت: طرح جامعی را ستاد گردشگری استان به دستور استاندار خوزستان و با همکاری محوری اداره کل میراث فرهنگی ارایه داده که تا هفته آینده اجرایی می شود.

عبدالله افرازه شهاوند در آیین نکوداشت روز جهانی جهانگردی و گردشگری که امروز 5 مهر 1402 در هتل پارس اهواز برگزار شد، با بیان این که خوزستان ظرفیت های متعددی در حوزه گردشگری دارد که به مراتب قوی تر از نفت و گاز این استان است، اظهارکرد: با استفاده و بهره برداری صحیح، دستاوردهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی متعددی از این حوزه خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: در حوزه تسهیلات همکاری لازم را برای تشویق بخش خصوصی انجام خواهیم داد.

افرازه شهاوند با بیان این که استان خوزستان در پنج تا شش حوزه می تواند ظرفیت های بسیار بزرگی را بالفعل برساند، توضیح داد: در حوزه گردشگری طبیعت، گردشگری آبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع ستاد گردشگری استان هفته آینده اجرایی می شود

طرح جامع ستاد گردشگری استان هفته آینده اجرایی می شود