مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-21سياسي

ماهواره های «کوثر»و«هدهد» به زودی راهی آسمان می شوند


رییس سازمان فضایی ایران با حضور در یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صنعت فضایی، در جریان آخرین وضعیت و انجام تست های نهایی ماهواره های «کوثر» و «هدهد» قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، حسن سالاریه رییس سازمان فضایی ایران به همراه جمعی از مدیران ارشد این سازمان از شرکت دانش بنیان امیدفضا که یکی از شرکت های خصوصی فعال در حوزه فضایی است، بازدید کردند و در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.

سالاریه و مدیران ارشد سازمان فضایی ایران در این بازدید، در جریان آخرین وضعیت و انجام تست های نهایی ماهواره های کوثر و هدهد که در آینده نزدیک به فضا پرتاب خواهند شد نیز قرار گرفته و برای متخصصان فضایی شاغل در این شرکت دانش بنیان آرزوی موفقیت کردند.

سالاریه همچنین طی سخنانی در جمع مدیران این شرکت، با بیان اینکه صنعت فضایی ایران در دو سال اخیر با حمایت های شخص ریاست جمهوری، با سرعت خوبی در حال پیشرفت است، تاکید کرد: از سال گذشته که رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال را حمایت از دانش بنیان ها معرفی کردند، سازمان فضایی ایران برنامه مدونی برای عملی کردن این شعار تهیه کرد که راهبردهای کلی آن در برنامه 10 ساله فضایی نیز قید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهواره های «کوثر»و«هدهد» به زودی راهی آسمان می شوند

ماهواره های «کوثر»و«هدهد» به زودی راهی آسمان می شوند