مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-04سياسي

«هفته تازه واردها» و زوایای پنهان آزادی روابط جنسی در غرب


هفته اول سال تحصیلی در دانشگاه های بریتانیا، هفته تازه واردها نامگذاری شده که یکی از اتفاقات معمول آن، شکل گیری روابط جدید میان دانشجویان از جمله روابط جنسی است.

- گروه زندگی- از دانشجویان در بریتانیا خواسته شد در صورت برقراری رابطه جنسی در هفته تازه واردها از کاندوم استفاده کنند تا در برابر سوزاک محفوظ بمانند.

هشدار مسئولانه ای است؟ مقامات بریتانیایی حسابی هوای دانشجویانشان را دارند و این پیش آگاهی و توصیه دلسوزانه هم نشان از تدبیر و مدیریت دولت بریتانیا دارد؟! شاید خبر بالا در نگاه اول، بار مثبتی به همراه داشته و ذهن مخاطب را به سمت هشدارهای مسئولانه مقامات بریتانیایی منحرف کند، اما بی شک حامل پیام هایی است که با نگاهی عمیق تر می توان ابعاد پنهان آن را دریافت؛ بنابراین در این گزارش کمی مفصل تر به ابعاد مختلف این توصیه می پردازیم و پاسخ چند سوال بالا را هم می سپاریم به خودتان!  هفته تازه واردها در بریتانیا، فرصتی است برای شکل گیری روابط جدید از جمله روابط آزادانه جنسی   هفته تازه واردها یا دروازه ای جدید به سوی روابط جنسی؟  قبل از هرچیز لازم است از جزییات این خبر و هفته تازه واردها برایتان بگوییم تا اگر اطلاعی از این هفته و جشن های آن ندارید، ذهنتان روشن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفته تازه واردها» و زوایای پنهان آزادی روابط جنسی در غرب

«هفته تازه واردها» و زوایای پنهان آزادی روابط جنسی در غرب