مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 06:352023-10-12سياسي

استاندار کرمانشاه: 4000 خانوار کوچ رو عشایر در کرمانشاه داریم


ما در کرمانشاه 4000 خانوار کوچ رو عشایر داریم که 2500 خانوار عشایر نیازمند پنل خورشیدی هستند که سهم سال 1402 از سمت اداره کل برق استان 800 پنل بوده است که دریافت شده و به زودی به دست این عزیزان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در جلسه ی شورای عشایری استان اظهار کرد: آنچه در قانون، حقوق عرفی ذکرشده ما باید آن را به رسمیت بشناسیم و به آن عمل کنیم.

وی افزود: ما بنا، بر همراهی عشایر استان داریم و همیشه داشته ایم استاندار کرمانشاه در خصوص عشایر استان های هم جوار عنوان کرد: در مورد استان های هم جوار نیز مصوب شد که فرماندار گیلان غرب جلساتی با عشایر داشته باشد و دغدغه های آنان را بشنوند و نتیجه ی جلسات را به استان ارسال کنند تا ما با استانداران محترم بنشینیم و مشکلات را برطرف کنیم.

وی گفت: در کرمانشاه 2500 خانوار عشایر نیازمند پنل خورشیدی هستند که سهم سال 1402 از سمت اداره ی کل برق استان 800 پنل بوده است که دریافت شده و به زودی به دست این عزیزان خواهد رسید.

صحرایی ادامه داد: اولویت با خانوارهایی ست که فاقد برق هستند که در این خصوص امور عشایری شناسایی های لازم را انجام می دهد.

ما در کرمانشاه 4000 خانوار کوچ رو عشایر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: 4000 خانوار کوچ رو عشایر در کرمانشاه داریم

استاندار کرمانشاه: 4000 خانوار کوچ رو عشایر در کرمانشاه داریم