مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 19:262023-10-01اقتصادي

فعالیت 717 واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی کشور


معاون وزیر صمت با بیان این که حمایت و تقویت شرکت های دانش بنیان از جمله اولویت های اجرایی شرکت شهرکهای صنعتی کشور است، گفت: در حال حاضر 717 واحد دانش بنیان در داخل شهرک های صنعتی کشور مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمتدر ادامه سفر خود به استان یزد به شهرستان مهریز سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این شهرستان در حوزه حمایت از صنایع کوچک و متوسط قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت 717 واحد دانش بنیان در کشور افزود: از این تعداد حدود 9 هزار واحد در داخل شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیدند و در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران گفت: حدود 450 طرح در دست ساخت و ساز نیز وجود دارد که این تعداد طرح در حوزه دانش بنیانی در مجموعه شهرک های صنعتی در سراسر کشور مستقر شدند.

مقیمی با بیان این که در سال 1402 از مجموع یک هزار و 800 قراردادی که در شش ماه اول سال منعقد شده است، تصریح کرد: 50 قرارداد مربوط به شرکت های دانش بنیان است.

وی با بیان این که در موضوع شرکت های دانش بنیان برای ارائه خدمات در حوزه سخت افزاری، شرایطی را پیش بینی کردیم که پیش پرداخت را برای شرکت های دانش بنیان تا 10 درصد کاهش دادیم، خاطرنشان کرد: اقساط پرداخت حق بهره برداری نیز از 36 تا 42 ماه افزایش پیدا کرده که در سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 717 واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی کشور

فعالیت 717 واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی کشور