مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:462023-10-15سياسي

نتایج پیگیری دانشجویان از حادثه معدن طرزه چه بود؟


در پی حادثه رخ داده در معدن طزره دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران به سمنان سفر کرده و ضمن گفت وگو با مسئولان و کارگران، از نزدیک پیگیر این ماجرا شدند.

-   نتایج پیگیری ها چه بود؟ بر این اساس نتایج این پیگیری ها و تحقیقات در 4 بخش خلاصه می شود که شامل: 1-علمی و تخصصی ( عدم حفر دویل و شروع استخراج و عدم استفاده از مانیتورینگ) 2-ایمنی ( عدم استفاده از گاز سنج،کپسول خود نجات، تحویه مناسب ) 3-حقوق و مزایا کارگران( عدم تخصیص بیمه به صورت عادلانه،عدم تخصیص سختی کار،شرایط دردناک رفاهی)      نشست بررسی فاجعه معدن طزره در دانشگاه تهران در همین زمینه نشست بررسی فاجعه معدن طزره، عصر روز شنبه 22 مهرماه به همت بسیج دانشجویی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این برنامه پورشریف مشاور دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مهدی کمال، کارگر معدن و برادر یکی از کارگران متوفی، محمد اصابتی، مدیرکل سابق بازرسی وزارت کار و محمدمهدی حسینی، فعال حوزه معدن حضور داشتند.

این حادثه ناشی از سهل انگاری است پورشریف، مشاور دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی فاجعه معدن طزره گفت: این معدن یکی از خطرناکترین معدن های ایران است و تا الان هیچ برنامه ای از طرف کارفرما برای این مهم در نظر گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج پیگیری دانشجویان از حادثه معدن طرزه چه بود؟

نتایج پیگیری دانشجویان از حادثه معدن طرزه چه بود؟