مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-16سياسي

مجلس وزارت کار را موظف به توسعه طرح های کسب وکار در جنوب کشورکرد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف کردند در ارائه حمایت ها و مشوق ها برای ایجاد یا توسعه طرح های کسب وکار و ایجاد اشتغال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز(دوشنبه،24مهر) مجلس شورای اسلامی، ماده 60 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب احکامی، دستگاه های مختلف را به انجام اقداماتی جهت هدایت جمعیت و فعالیت های آب بر و صادرات گرا به قلمروهای مستعد جنوب کشور موظف کردند.

ماده 60- به منظور هدایت جمعیت و فعالیت های آب بر و صادرات گرا به قلمروهای مستعد جنوب کشور در چهارچوب اسناد آمایش سرزمین و اسناد مدیریت یکپارچه سواحل، اقدامات زیر انجام می شود: الف- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است در ارائه حمایت ها و مشوق ها برای ایجاد یا توسعه طرح های کسب وکار و ایجاد اشتغال، اولویت را به جمعیت فعال در این مناطق اختصاص دهد.

ب- وزارت نیرو موظف است آب مصرفی صنایع مستقر در استان های ساحلی جنوب کشور را از طریق احداث تأسیسات آب شیرین کن راساً یا با مشارکت بخش خصوصی تأمین نماید.

پ- وزارتخانه های نفت و نیرو مکلفند برق و گاز مورد نیاز شهرک های صنعتی، پالایشگاه ها، پتروپالایشگاه ها، مجتمع های فولادی و شهرک های شیلاتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس وزارت کار را موظف به توسعه طرح های کسب وکار در جنوب کشورکرد

مجلس وزارت کار را موظف به توسعه طرح های کسب وکار در جنوب کشورکرد