مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-15اجتماعي

30 هزار دانش آموز تهرانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند


مسؤول اردویی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: از مهر ماه تا اسفند ماه سال جاری، 30 هزار نفر از دانش آموزان شهر تهران به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا باقری مسؤول اردویی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد: هر روز در یکی از مناطق تهران حدود 200 الی 250 نفر از دانش آموزان دختر مدارس متوسطه شهر تهران به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه اعزام می شوند.

  وی گفت: دانش آموزان کاروان راهیان نور در کرمانشاه از پادگان ابوذر، محل شهادت شهید شیرودی، زیارت بقعه حضرت احمد بن اسحاق، یادمان عملیات های مطلع الفجر و مرصاد و در همدان از مزار ابوعلی سینا و باغ موزه دفاع مقدس بازدید می کنند.

مسؤول اردویی سپاه تهران بزرگ ادامه داد: از آبان ماه اردوهای راهیان نور دانش آموزان پسر نیز آغاز می شود و پسران دانش آموز در پایه های نهم، دهم و یازدهم به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

مسؤول اردویی سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از مهرماه آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت که طی این مدت در کل 30 هزار نفر از دانش آموزان شهر تهران به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار دانش آموز تهرانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

30 هزار دانش آموز تهرانی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند