مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-18بين الملل

جنایت «المعمدانی» مصداق بارز نسل کشی عامدانه است


رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، جنایت «المعمدانی» را مصداق بارز نسل کشی عامدانه دانست.

- رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، جنایت المعمدانی را مصداق بارز نسل کشی عامدانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن بیانیه سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی آمده است: انالله و اناالیه راجعون.

شهادت مظلومانه صدها انسان بیگناه در بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی شهر غزه، تاثر و خشم انسان های آزاده در سرتاسر دنیا را فراهم ساخته است.

رژیم اشغالگر قدس ناتوان از هضم شکست و ناکامی بزرگ خود در قبال عملیات هوشمندانه و قاطعانه طوفان الاقصی، دست به کشتار دسته جمعی آشکار در نوار غزه زده و در این جنایات، از پشتیبانی تمام عیار آمریکا و اتحادیه اروپا برخوردار است.

شهادت نزدیک به هزار کودک فلسطینی در حملات رژیم متجاوز و اشغاگر صهیونیستی، بیانگر همین نسل کشی عامدانه است.

بدون شک جنایت اخیر در نوار غزه، جای هیچ گونه انفعال یا سکوتی را در قبال رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان غربی آن را باقی نخواهد گذاشت و آتش این جنایت، دامنگیر موجودیت نامشروع این رژیم اشغالگر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت «المعمدانی» مصداق بارز نسل کشی عامدانه است

جنایت «المعمدانی» مصداق بارز نسل کشی عامدانه است