مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 07:252023-10-01بين الملل

هیئت دیپلماتیک سوریه به ریاست کنسول این کشور وارد ریاض شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الکترونیکی سعودی الوئام، هیئت دیپلماتیک سوریه روز شنبه با حضور دکتر احسان رمان، کنسول سوریه، به ریاض بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الکترونیکی سعودی الوئام، هیئت دیپلماتیک سوریه روز شنبه با حضور دکتر احسان رمان، کنسول سوریه، به ریاض بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه عربستان از سرگیری فعالیت نمایندگی دیپلماتیک این کشور در سوریه را اعلام کرد.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که این تصمیم بر اساس پیوندهای برادری که دو ملت را متحد می کند و به دلیل علاقه به کمک به توسعه اقدامات مشترک عربی و تقویت امنیت و ثبات در منطقه اتخاذ شده است.

این وزارتخانه افزود: این تصمیم با در نظر گرفتن مصوبه نشست وزارتی شورای وزیران خارجه کشورهای عربی که اخیرا در قاهره برگزار شد مبنی بر ازسرگیری حضور هیئت های سوری در نشست های شورای اتحادیه عرب، تمامی سازمان ها و ارگان های وابسته به آن اتخاذ شده است.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های سوریه، احسان رمان، کنسول سوریه در پادشاهی عربستان سعودی شب گذشته وارد ریاض شد و از سفارت سوریه در ریاض پایتخت این کشور بازدید کرد.

به نقل از منابع دیپلماتیک، دمشق در میانه آماده سازی برای افتتاح رسمی سفارت سوریه در ریاض، دکتر ایمن سوسان دستیار وزیر امور خارجه این کشور را به عنوان سفیر خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت دیپلماتیک سوریه به ریاست کنسول این کشور وارد ریاض شد

هیئت دیپلماتیک سوریه به ریاست کنسول این کشور وارد ریاض شد