مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-03سياسي

دادستان ها در برخورد با ترک فعل مسئولان قاطع باشند


دادستان همدان با بیان اینکه دفاع از حقوق عامه از وظایف اصلی دادستان هاست، گفت: برخی از تضییع حقوق مردمدبه واسطه ترک فعل مسئولان است که باید قاطعانه با آن برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حسن خانجانی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان کبودراهنگ اظهار کرد: دادستان هر شهرستان به عنوان مدعی العموم وظایف قانونی بسیاری دارد و به عنوان ستاننده حق مردم از هر مرجعی باید پیشگام باشد.

وی با اشاره به اینکه کبودراهنگ گرفتار محرومیت هایی است که برخی از آنها ناشی از ترک فعل مسئولان است گفت: دادستان باید با شناسایی این ترک فعل ها برخورد قاطعی در دفاع از حق مردم داشته باشد.

دادستان همدان افزود: رسیدگی به پرونده های قضایی با سرعت و دقت تمام، تعامل تنگاتنگ درون سازمانی و برون سازمانی با سایر دستگاه ها، تلاش برای اجرای احکام صادره، نظارت بر ضابطان، سرکشی مستمر از زندان و مراکز سرپرستی و کمپ های ترک اعتیاد بخشی از اولویت های دادستانی شهرستان باشد.

وی فروچاله های کبوراهنگ را تهدید جدی برای این منطقه دانست و تأکید کرد: باید سریعتر تکلیف چاه های غیرمجاز روشن و امور آب در این حوزه پاسخگو باشد.

خانجانی با اشاره به افزایش پرونده های قضایی عنوان کرد: توجه به امنیت روانی و فیزیکی مردم از دیگر اولویت هایی است که باید با جدیت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ها در برخورد با ترک فعل مسئولان قاطع باشند

دادستان ها در برخورد با ترک فعل مسئولان قاطع باشند