مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-14اقتصادي

تأمین 4000 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در استان کرمان


استاندار کرمان با اشاره به تامین 4000 هکتار زمین در استان برای طرح نهضت ملی مسکن گفت: بخشی از این زمین ها، معطل تصمیم شورای عالی معماری و شهرسازی مانده است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به تامین 4000 هکتار زمین در استان برای طرح نهضت ملی مسکن گفت: بخشی از این زمین ها، معطل تصمیم شورای عالی معماری و شهرسازی مانده است.

محمدمهدی فداکار امروز شنبه 22 مهرماه در شورای مسکن استان با اعلام اینکه مشکل تامین زمین در طرح نهضت ملی برطرف شده، اظهار کرد: بخشی از این زمین ها در گرو تصمیم شورای عالی معماری و شهرسازی است که هنوز پاسخی به استان نداده اند.

وی افزود: یکی از این زمین ها در جیرفت است که تمام کارهای آن در استان انجام شده و میراث فرهنگی کرمان نیز جواب داده است، اما شورای عالی معماری و شهرسازی 270 هکتار زمین را بلاتکلیف گذاشته است.

در حالی که در جیرفت به دلیل مسیل ها و کشاورزی، جایابی زمین دشوار است.

استاندار کرمان گفت: زمین های عنبرآباد نیز از دستور کار شورای عالی معماری خارج شده در حالی که اصلا برای ما قابل قبول نیست و شورا چنین حقی نداشته؛ گلایه ما از شورای عالی معماری و شهرسازی برقرار است و پیگیری نیز خواهیم کرد، کوتاهی هایی از شورای عالی و ستاد وزارتخانه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 4000 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در استان کرمان

تأمین 4000 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در استان کرمان