مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-04سياسي

با آنایی که نیات واقفین را اجرا نمی کنند برخورد شود


در متصرفین موقوفاتی که واقفین وقف کرده اند و برخی با تصرف آنها حاضربه اجرای نیت آنها نیستند برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب امروز در همایش یاوران وقف در این شهرستان ضمن تبریک این هفته به همه واقفان و کسانی که در زمینه وقف نقش ایفا می کنند با اشاره به احادیثی در خصوص اهمیت وقف اظهار داشت:  مردم میناب در گذشته در خصوص اهمیت  وقف که احسانی ماندگار برای  واقفان است، بسیارخوب عمل کرده اند.

وی افزود: وقف احسانی  است که تا عین موقوفه وجود دارد و از آن استفاده می شود ثواب وفضیلت آن برای واقف وجود دارد و ماندگاری وقف سبب می شود تا فضیلت آن برای واقف دو چندان شود.

امام جمعه با اشاره به این که هدف از تاسیس سازمان اوقاف نظارت بر ماندگاری موقوفات است و سبب تصرف نیات واقفین  و موقوفات به مرور زمان توسط کسی نباشد، عنوان کرد: از زمانی که من در میناب در این مسئولیت  هستم  مدیران تلاش می کنند تا هم نیت واقفین اجرا شود و هم از موقوفات دفاع شود که از این حیث از همه آنها رضایت دارم.

امام جمعه میناب با اشاره به آیه ای از قرآن کریم به موضوع واقف بودن و اهمیت و ثواب آن در آخرت، تصریح کرد: شهرستان میناب از گذشته تا کنون در زمینه وقف در استان هرمزگان حرف برای گفتن دارد و همواره مردم این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آنایی که نیات واقفین را اجرا نمی کنند برخورد شود

با آنایی که نیات واقفین را اجرا نمی کنند برخورد شود