مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-19اقتصادي

1017 روستای استان همدان از راه آسفالته برخوردارند


معاون فنی و راه روستایی استان همدان گفت: از یک هزار و 71 روستای استان هم اکنون یک هزار و 17 روستا از راه آسفالته مناسب برخوردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  سید محسن حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهینه سازی، ساخت و توسعه راه های روستایی با هدف بهبود زندگی و دسترسی روستاییان به مراکز شهرها و استفاده بهینه از منابع آب، زمین و سرمایه اجرا می شود اظهار کرد: ایجاد راه های مناسب موجب افزایش تمایل و رغبت بیشتری برای زندگی در روستاها شده و مانع مهاجرت به سمت شهرها می شود.

وی با بیان اینکه راه ها نقش مهمی در توسعه زیربنایی اقتصادی و اجتماعی و انتقال امکانات و تأسیسات زیربنایی به روستاها دارد گفت: تا پایان سال گذشته دو هزار و 762 کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت شده است و هم اکنون از راه های روستایی استان همدان با احتساب راه های شبکه 242 کیلومتر شنی و 366 کیلومتر به صورت خاکی است.

معاون فنی و راه روستایی استان همدان گفت: از مجموع 1072 روستای استان 1017 روستا راه آسفالته مناسب دارند که با توجه به اینکه اولویت اول اجرای آسفالت روستاهای با جمعیت بیش از 50 خانوار بوده، همه روستاهای بالای 50 خانوار استان از راه آسفالته مناسب برخوردار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1017 روستای استان همدان از راه آسفالته برخوردارند

1017 روستای استان همدان از راه آسفالته برخوردارند