مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 17:552023-09-29سياسي

خزان اپوزیسیون در فاصله دو پاییز


کاسبان خون مردم و ویرانی طلبانی که با انواع ائتلافها و منشورها به دنبال آشوب و جنگ در کشور بودند، امروز درپی شکست فراخوان ها و انقلاب کارتونی خود با هشتگ های رسوایی به جان یکدیگر افتاده اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: اگر کسی در پاییز سال گذشته می گفت یک سال بعد و در سالگرد اغتشاشات، آن اتوبوس براندازی که به گفته رضا پهلوی بلیط اش مجانی بود و سرتاسر غرب از این کشور به آن کشور حرکت می کرد تا تنور اعتراضات علیه جمهوری اسلامی را داغ نگه دارد، چپ می کند و به ته دره می رود و انواع ائتلاف ها و شوراها و منشورهای همبستگی به جنگ و دشمنی و گسستگی تبدیل می شود، باور آن برای خام اندیشان سخت بود.

اما واقعیت آن است که شکنندگی اپوزیسیون و منافع شخصی اعضای آن، پیش بینی را برای آینده سیاسی آنها سخت کرد و تیغ فروپاشی حالا بر گردن همبستگی معاندان است.

مسیح علینژاد کاسب کار سیاسی که همواره به نام مردم ایران اما به کام خود علیه جمهوری اسلامی تبلیغ کرده است و همچنان جیب خود را در ینگه دنیا پر می کند، نقاب از چهره اش افتاده و کار به جایی رسیده که حتی همراهان و همدستان علی نژاد، پرده از شیادی های او برمی دارند و هشتگ # کاسب_خون یا MasihAlinejad blood اdealer را ترند می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزان اپوزیسیون در فاصله دو پاییز

خزان اپوزیسیون در فاصله دو پاییز