مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-21اقتصادي

تقویت حساب 100 حضرت امام (ره) گامی مهم در راستای تامین مسکن محرومان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بهره گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین را در تقویت حساب 100 امام (ره) امری مهم دانست و یادآور شد: هم اکنون نیز مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومان از طریق شماره حساب 100 نزد بانک ملی واریز کنند.

- تقویت حساب 100 حضرت امام (ره) گامی مهم در راستای تامین مسکن محرومان ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بهره گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین را در تقویت حساب 100 امام (ره) امری مهم دانست و یادآور شد: هم اکنون نیز مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومان از طریق شماره حساب 100 نزد بانک ملی واریز کنند.

رضا خواجه ای صبح امروز (29 مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، بنیاد مسکن انقلابی اسلامی نهادی است که با هدف رفع محرومیت از جامعه تشکیل شده و در راستای این هدف باید میزان خدمات رسانی به قشر محروم و بی بضاعت جامعه را افزایش داده و برای رفع نیازهای این قشر تلاش و جدیت بیشتری شود، اظهار کرد: تقویت حساب 100 حضرت امام گامی مهم در راستای تامین مسکن محرومان است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن استان زنجان همواره تقویت جایگاه حساب 100 را به عنوان رکن اصلی بنیاد در رأس کارها و اهداف خود قرار داده و به جدیت موضوع را پیگیری می کند که در این راستا، تامین مسکن برای اقشار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت حساب 100 حضرت امام (ره) گامی مهم در راستای تامین مسکن محرومان

تقویت حساب 100 حضرت امام (ره) گامی مهم در راستای تامین مسکن محرومان