مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-02ورزشي

پیشرفت 50 درصدی احداث فاز نخست بزرگ ترین پرورشگاه خاورمیانه در شهر صدرا


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از پیشرفت 50 درصدی احداث فاز نخست بزرگ ترین پرورشگاه خاورمیانه در شهر صدرا خبر داد و گفت: تا چهار سال آینده مجتمع پرورشگاهی درمانی موقوفه زالی در شهرجدید صدرا به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از پیشرفت 50 درصدی احداث فاز نخست بزرگ ترین پرورشگاه خاورمیانه در شهر صدرا خبر داد و گفت: تا چهار سال آینده مجتمع پرورشگاهی درمانی موقوفه زالی در شهرجدید صدرا به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی امروز، 10 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز به تشریح اقدامات این اداره از سال گذشته تاکنون پرداخت و گفت: عملیات اجرایی ساخت پرورشگاه و مجموعه درمانگاهی موقوفه زالی در شهر جدید صدرا با مساحت 5 هکتار و با زیربنای بالغ بر 48 هزار مترمربع شامل مجموعه درمانگاهی، آموزشی، ورزشی و اقامتی با ظرفیت پذیرش 500 یتیم سال گذشته با حضور استاندار فارس از دو سال پیش آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه پرورشگاه شهر صدرا در سه فاز اجرایی می شود، گفت: 50 درصد فاز نخست این پروژه با اعتبار بالغ بر 120 میلیارد تومان تکمیل شده است که این مجموعه بزرگ ترین پرورشگاه خاورمیانه به شمار می رود همچنین برای تکمیل این پروژه بیش از یک هزار و 300 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی احداث فاز نخست بزرگ ترین پرورشگاه خاورمیانه در شهر صدرا

پیشرفت 50 درصدی احداث فاز نخست بزرگ ترین پرورشگاه خاورمیانه در شهر صدرا