مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-17سياسي

نقش پزشکی قانونی در اجرای عدالت غیرقابل انکار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی در دیدار مجازی با همکاران استان های اردبیل، کردستان و همدان که با هدف بیان مشکلات و ارائه نظرات و پیشنهادت همکاران این استان ها برگزار شد، - رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نقش پزشکی قانونی در اجرای عدالت غیرقابل انکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی در دیدار مجازی با همکاران استان های اردبیل، کردستان و همدان که با هدف بیان مشکلات و ارائه نظرات و پیشنهادت همکاران این استان ها برگزار شد، گفت: هرگونه پیشرفت در سازمان پزشکی قانونی کشور و کسب جایگاه و اعتبار مناسب برای آن حاصل تلاش و زحمات همکاران عزیز در مراکز پزشکی قانونی است که با تحمل تمام سختی ها و کمبود ها به نیاز های مراجعان پاسخ می دهند.

وی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی امین دستگاه قضا در اجرای عدالت است، تصریح کرد: به اذعان تمامی مسئولان و بر اساس آنچه نسبت به پزشکی قانونی عنوان شده، همگان به شأن علمی سازمان واقف هستند و نقش آن در اجرای عدالت و صدور احکام قضایی غیرقابل انکار است.

مسجدی با تأکید بر اینکه پزشکی قانونی یک سازمان علمی و تخصصی است اظهار داشت: پزشکی قانونی یک سازمان علمی است که اقدامات و عملکرد آن را صرفاً به پزشکان محدود نمی دانیم بلکه همه افراد شاغل در این مجموعه تخصصی به مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پزشکی قانونی در اجرای عدالت غیرقابل انکار است

نقش پزشکی قانونی در اجرای عدالت غیرقابل انکار است