مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-08سياسي

تهدیدات در دریاهای شمال با حضور نیروهای مقتدر دریابانی رفع می شود


فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به تهدیداتی که امروز در دریاها وجود دارد، گفت: شناورهای بسیار قوی توسط جوانان کشورمان ساخته شد که به لطف الهی در ماموریت های دریایی شاهد تحولات خوبی هستیم که این تهدیدات در دریاهای شمال با حضور نیروهای مقتدر دریابانی رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدونکنار، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در آیین افتتاحیه مرکز آموزش تخصص های علوم دریایی به نام حضرت علی ابن ابیطالب(ع) اظهار کرد: رزمندگان استان مازندران در دفاع مقدس خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه امروز انتظامی کشور در امنیت داخلی نقش آفرینی می کند، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای ضروری هر کشور امنیت است، و به فرموده پیامبر اکرم(ص) دو نعمت سلامتی و امنیت تا وقتی که وجود دارد ارزش آن را متوجه نمی شویم.

فرمانده مرزبانی کشور به پیروزی خط مقاومت در فلسطین اشاره کرد و گفت: این پیروزی امری مهم و ارزشمند است که با بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اسراییل به زودی از بین می رود این مهم در حال تحقق است.

گودرزی با اشاره به نقش برجسته انتظامی کشور که از اجزای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز علیرغم خباثت های زیادی که بیگانگان علیه نظام ما درحال انجام هستند اما با اقتدار به اجرای ماموریت خود می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات در دریاهای شمال با حضور نیروهای مقتدر دریابانی رفع می شود

تهدیدات در دریاهای شمال با حضور نیروهای مقتدر دریابانی رفع می شود