مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 19:002023-09-29ورزشي

احداث 5 زمین چمن مصنوعی در مانه و سملقان


مجری طرح های محرومیت زدایی بنیاد علوی در مانه و سملقان گفت: با اعتبار 50 میلیارد ریالی بنیاد علوی، 5 زمین چمن مصنوعی در دو شهرستان سملقان و مانه احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام مهدی الهی فرد، مجری طرح های محرومیت زدایی بنیاد علوی در مانه و سملقان در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: با اعتبار 50 میلیارد ریالی بنیاد علوی، 5 زمین چمن مصنوعی در دو شهرستان سملقان و مانه احداث خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات ده ها میلیاردی بنیاد علوی در این شهرستان گفت: بنیاد علوی در این چند سال حضور در مانه و سملقان، الگوی جهاد سازندگی را دوباره به نمایش گذاشت و بدون گرفتارشدن در بروکراسی اداری، سعی کرد گوشه ای از مشکلات این شهرستان را با مدیریت جهادی برطرف کند.

مجری طرح های محرومیت زدایی بنیاد علوی در مانه و سملقان اعتبار تخصیص یافته به زمین چمن مصنوعی عشق آباد را 1 میلیارد و 350 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: زیرسازی و فنس و نور این زمین به مبلغ 350 میلیون تومان جزء تعهدات دهیاری این روستا و ورزش و جوانان بوده و خرید و نصب چمن به مبلغ  1 میلیارد تومان را نیز بنیاد علوی تامین نموده است.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 5 زمین چمن مصنوعی در مانه و سملقان

احداث 5 زمین چمن مصنوعی در مانه و سملقان