مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-08بين الملل

حکیم عملیات نیروهای فلسطینی را تحسین کرد


رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار خداحافظی با سفیر مصر در این کشور، بار دیگر از عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطنی علیه رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

- رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار خداحافظی با سفیر مصر در این کشور، بار دیگر از عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطنی علیه رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عمار الحکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق صبح امروز در بغداد میزبان ولید اسماعیل سفیر مصر در عراق بود.

حکیم در این دیدار که به مناسبت پایان ماموریت سفیر مصر در بغداد انجام شد، ضمن تقدیر از ولید اسماعیل برای وی آرزوی موفقیت در ماموریت جدیدش کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق خواستار تقویت همکاری بین دو کشور در همه زمینه ها و بهره برداری از ظرفیت ها، امکانات و فرصت های مشترک میان عراق و مصر شد.

وی ضمن بیان نوع وضعیت سیاسی کنونی در عراق و عواملی که منجر به ثبات در کشور شده است تاکید کرد که ثبات در عراق شرط اساسی ثبات در منطقه است.

حکیم مجددا عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی را تحسین و بیان کرد که این عملیات پاسخ و واکنش طبیعی به جنایت های اشغالگران علیه ملت بی دفاعی است که به برپایی کشور، آزادسازی سرزمین و حفظ مقدسات امید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم عملیات نیروهای فلسطینی را تحسین کرد

حکیم عملیات نیروهای فلسطینی را تحسین کرد