مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-01ورزشي

بهانه جالب بکهام برای همکاری با قطری ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، قبل از جام جهانی 2022 قطر، یک قرارداد 145 میلیون یورویی را با قطری ها به امضا رساند که او را تبدیل به سفیر این کشور می کرد.

- دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس که برای جام جهانی 2022 به سکوت خود در برابر انتقادات از او به دلیل عقد قرارداد با قطری ها پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، قبل از جام جهانی 2022 قطر، یک قرارداد 145 میلیون یورویی را با قطری ها به امضا رساند که او را تبدیل به سفیر این کشور می کرد.

این قرارداد در حالی بود گزارش هایی درباره جان باختن کارگران در حین ساختن ورزشگاه ها در قطر منتشر شده بود و طبق گفته گزارش ها وضعیت بقیه کارگران هم تعریف چندانی نداشت و گفته می شد در موارد دیگر هم قطر حقوق افراد را به طور واضح نقض می کند.

در همان زمان انتشار این خبر، افراد زیادی از او انتقاد و به این قرارداد واکنش شدیدی نشان دادند.

بکام در پاسخ به این انتقادات سکوت کرد و در مصاحبه ها سوالات در مورد این قرارداد را بدون پاسخ می گذاشت، اما کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس اکنون در مصاحبه ای از تصمیم خود دفاع کرده است: من همیشه تحقیقات زیادی در مورد شرکای خود انجام می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه جالب بکهام برای همکاری با قطری ها

بهانه جالب بکهام برای همکاری با قطری ها