مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-07اجتماعي

یک واحد آلاینده در بجنورد پلمب شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست بجنورد گفت: یکی از واحد های آلاینده شهرستان بجنورد که به علت آلایندگی زیست محیطی و عدم توجه به اخطارهای این اداره هیچ اقدامی در جهت رفع آلایندگی انجام نداده بود تا رفع نواقص واحد پلمپ گردید.

- حمید فخرانی، رییس اداره حفاظت محیط زیست بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارکرد: یکی از واحد های آلاینده شهرستان بجنورد که به علت آلایندگی زیست محیطی و عدم توجه به اخطارهای این اداره هیچ اقدامی در جهت رفع آلایندگی انجام نداده بود و در سالیان اخیر همواره در لیست صنایع آلاینده استان قرار داشته است، تا رفع نواقص واحد پلمپ گردید.

وی گفت: با توجه به اینکه حمایت از کلیه واحد های صنعتی از اولویت های اداره حفاظت محیط زیست می باشد لذا به کلیه واحد های صنعتی، تولیدی و خدماتی سطح شهرستان توصیه می گردد تا نسبت به رفع آلایندگی واحد در اسرع وقت اقدام نمایند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بجنورد با اشاره به اینکه تمام صنایع و واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی توسط کارشناسان محیط زیست پایش شده و به واحدهای آلاینده اخطاریه داده می شود، افزود: در صورت بی توجهی به ابلاغیه های صادره از سوی واحدها، برخورد قاطع و قانونی با مدیران واحدهای متخلف صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک واحد آلاینده در بجنورد پلمب شد

یک واحد آلاینده در بجنورد پلمب شد