مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-16اجتماعي

پیوستن 15 مدرسه به پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یزد


مدیرکل آموزش و پرورش یزد از پیوستن 15 مدرسه یزدی به پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، طی آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد، دانش آموزان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری مبلغ 43 میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا کردند.

محمد کاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این آیین ضمن تقدیر از خوش سلیقگی مدارس استان یزد در خصوص برگزاری این گونه گلریزان ها اظهار کرد: دوام جامعه در گرو مشارکت، همدلی و همفکری است و هرچه نظام تعلیم و تربیت بتواند به این باور برسد که “بنی آدم اعضای یکدیگرند” قطعا فردایی امن تر، آرام تر و مطمئن تری خواهیم داشت.

وی افزود: این فعالیت از حدود 4 سال پیش در مدارس استان آغاز شد و همکنون 15 مدرسه به صورت رسمی این مراسم را برگزار می کنند که برنامه ما حمایت از فعالیت هایی است که در این راستا صورت می پذیرد.

رحیمی نژاد گفت: در این حرکت که با هدف آزاد سازی افرادی که به دلیل انجام جرائم غیر عمد گرفتار شده اند صورت می پذیرد، کمک های خرد از دانش آموزان جمع و اقدام به آزادی این زندانیان می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن 15 مدرسه به پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یزد

پیوستن 15 مدرسه به پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در یزد