مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-22بين الملل

لبنان: برای مهار تشدید تنش در مرز، اسراییل ظرف 48 ساعت آتش بس اعلام کند


وزیر خارجه دولت موقت لبنان اعلام کرد، بیروت به کشورهای غربی اعلام کرده است که می خواهد رژیم صهیونیستی ظرف 48 ساعت آتش بس اعلام کند تا احتمال مهار تشدید تنش با مقاومت در جنوب لبنان را بررسی کند.

- وزیر خارجه دولت موقت لبنان اعلام کرد، بیروت به کشورهای غربی اعلام کرده است که می خواهد رژیم صهیونیستی ظرف 48 ساعت آتش بس اعلام کند تا احتمال مهار تشدید تنش با مقاومت در جنوب لبنان را بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه دولت موقت لبنان در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت، دولت لبنان در حال برقراری تماس با طرف های لبنانی است تا اوضاع بحرانی تر از این نشود و از تشدید تنش ممانعت کند.

وی گفت، دولت لبنان می خواهد رژیم صهیونیستی درگیری ها در مرزهای جنوبی لبنان را متوقف کند.

مقامات صهیونیستی همچنان تهدید می کنند که لبنان را به عصر حجر برمی گردانند در حالی که این اظهارات فقط اوضاع را خراب تر می کند و در واقعیت معنا و مفهومی ندارد.

بوحبیب همچنین نگرانی خود را از بروز جنگ در جنوب لبنان ابراز کرد و گفت، این تصمیم به حوادث غزه مربوط خواهد شد وگرنه حوادث لبنان در حد درگیری باقی خواهد ماند و به جنگ تبدیل نخواهد شد به همین دلیل جامعه جهانی باید برای برقراری آتش بس در نوار غزه تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان: برای مهار تشدید تنش در مرز، اسراییل ظرف 48 ساعت آتش بس اعلام کند

لبنان: برای مهار تشدید تنش در مرز، اسراییل ظرف 48 ساعت آتش بس اعلام کند