مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-16اقتصادي

برگزاری نشست بین المللی میراث فرهنگی ناملموس در اصفهان


نشست تخصصی زیرمنطقه ای «میراث فرهنگی ناملموس، تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی با تأکید ویژه بر نقش فعالان غیردولتی» در اصفهان برگزار می شود.

- برگزاری نشست بین المللی "میراث فرهنگی ناملموس" در اصفهان ایسنا/اصفهان نشست تخصصی زیرمنطقه ای میراث فرهنگی ناملموس، تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی با تأکید ویژه بر نقش فعالان غیردولتی در اصفهان برگزار می شود.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت بیستمین سالگرد تصویب کنوانسیون 2003 پاسداشت از میراث فرهنگی ناملموس، با مشارکت شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، نشست تخصصی زیر منطقه ای میراث فرهنگی ناملموس، تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و تأثیرات آن در آسیای غربی و مرکزی با تأکید ویژه بر نقش فعالان غیردولتی را در اصفهان برگزار می کند.

آیین افتتاحیه این همایش بین المللی سه شنبه 25 مهرماه ساعت 15:30 با اجرای میراث فرهنگی ناملموس چوگان در میدان نقش جهان اصفهان و آیین رسمی افتتاح نیز ساعت 18:30 در سالن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، واقع در فلکه فیض برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بین المللی میراث فرهنگی ناملموس در اصفهان

برگزاری نشست بین المللی میراث فرهنگی ناملموس در اصفهان