مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-06سياسي

پخش اذان می تواند باعث کاهش خلاف در جامعه شود


در شهر کرج هنگام اقامه نماز بسیاری از مساجد اذان را از بلندگوها پخش نمی کنند در حالی که همین پخش اذان می تواند برای افراد بزهکار بازدارنده باشد و خلاف ها در جامعه کمتر شود و امنیت داخل شهر بهتر ایجاد شود.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: در شهر کرج هنگام اقامه نماز بسیاری از مساجد اذان را از بلندگوها پخش نمی کنند در حالی که همین پخش اذان می تواند برای افراد بزهکار بازدارنده باشد و خلاف ها در جامعه کمتر شود و امنیت داخل شهر بهتر ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 14 مهرماه کرج، با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: بر اساس آموزه های دینی مهمترین امنیت در اسلام حفظ ارزش ها و باورهای دینی است و شهدای امنیت نه تنها برای حفظ جان شهروندان از جان خود گذشته اند بلکه به خاطر حفظ کیان دین و ارزش های دینی هم جانفشانی کرده اند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمن برای آسیب زدن به باورهای دینی و تضعیف ارزش ها با نفوذ به هر اقدامی دست می زند.

مراکز دینی در همه کشورها محلی برای عبادت خدا است که همین موضوع موجب کاهش بزهکاری می شود و علت بلند ساخته شدن مراکز عبادت این است که شهروندان با دیدن این مراکز بر امور روزانه خود کنترلی داشته باشند، اما متاسفانه در پیشگیری از بلند مرتبه سازی در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش اذان می تواند باعث کاهش خلاف در جامعه شود

پخش اذان می تواند باعث کاهش خلاف در جامعه شود