مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-24بين الملل

واکنش امیرعبداللهیان به لفاظی های نتانیاهو علیه ایران


وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به لفاظی های نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: اساسا رژیم جعلی اسراییل در جایگاهی نیست که کسی برای این حرف ها و تهدیداتش ارزش قائل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه به وقت نیویورک در جمع خبرنگاران درباره دیدار های اخیر خود و رایزنی های انجام شده در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: در روز های گذشته حدود 43 برنامه داشتیم که 34 مورد آن دیدار با همتایان و برخی از مقامات از جمله دیدار با دبیرکل سازمان ملل که انجام شد.

وی ادامه داد: در دیدار با دبیرکل سازمان ملل در بخشی از گفتگو ها به موضوع ابتکار و پیشنهاد رییس جمهور در خصوص ضرورت پایبندی و همبستگی در کانون گرم خانواده اختصاص پیدا کرد.

ایشان در سخنرانی خود در سازمان ملل بخش خاصی را به موضوع خانواده اختصاص دادند و ابتکاری تحت عنوان همبستگی جهانی در موضوع کانون گرم خانواده و پیوند های خانوادگی با نگاه به فروپاشی بافت خانواده ها در جهان کنونی و اقداماتی که برای تضعیف نظام خانواده انجام می شود.

  امیرعبداللهیان افزود: دبیرکل از این ایده استقبال کردند و قرار شد که این ایده مطرح شده را در قالب یک طرح ارائه دهیم و بتوانیم بستر های جهانی شدن آن را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امیرعبداللهیان به لفاظی های نتانیاهو علیه ایران

واکنش امیرعبداللهیان به لفاظی های نتانیاهو علیه ایران