مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:502023-09-25سياسي

ملت ما مهدوی هستند/ ضرورت تقویت فرهنگ حجت شناسی


نماینده ولی فقیه در مازندران ترویج و تقویت فرهنگ حجت شناسی را فلسفه جشن های مهدوی بیان کرد و گفت: ملت ما مهدی منتظر و مهدوی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه دوشنبه در جشن بیعتی تا همیشه با اجتماع منتظران ویژه سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود که در امامزاده یحیی (ع) مرکز استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: یکی از دانستنی های بسیار لازم برای انسان این است که از همان کانون خانواده تا جامعه بدانیم حرف چه کسی را گوش کنیم و حرف چه کسی را گوش نکنیم تفاوت این دو رسیدن به عزت و یا ذلت است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی نتیجه حرف گوش کردن توسط ملت است، عنوان کرد: مردم به فرمان امام راحل علیه نظام پهلوی و دست نشانده آمریکا قیام کرده و این انقلاب پیروز شد و حضرت امام در دوران دفاع مقدس فرمود جبهه ها را پر کنید و همه مردم جانانه آمدند و کمک کردند و در نتیجه پیروزی حاصل شد.

امام جمعه ساری با اشاره به نتیجه گوش نکردن حرف امام حسین (ع) توسط مردم و نتیجه بد آن، ادامه داد: اغتشاشگران و آشوبگران که سال گذشته آشوبی به راه انداختند به حرف آمریکا گوش کردند و خسارت هایی را متحمل شدند و بسیاری جان خودشان را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ما مهدوی هستند/ ضرورت تقویت فرهنگ حجت شناسی

ملت ما مهدوی هستند/ ضرورت تقویت فرهنگ حجت شناسی