مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-15سياسي

ماجرای انتشار آخرین گفت وگوی همسر مهرجویی چه بود؟


بهروز بهزادی، رییس شورای سیاست گذاری روزنامه اعتماد تاکید دارد: انتشار گفت وگو با همسر داریوش مهرجویی که صبح یکشنبه ـ 23 مهر ماه ـ در روزنامه اتفاق افتاد، - گفت وگو با بهروز بهزادی ـ رییس شورای سیاست گذاری روزنامه اعتماد ماجرای انتشار آخرین گفت وگوی همسر مهرجویی چه بود؟ بهروز بهزادی، رییس شورای سیاست گذاری روزنامه اعتماد تاکید دارد: انتشار گفت وگو با همسر داریوش مهرجویی که صبح یکشنبه ـ 23 مهر ماه ـ در روزنامه اتفاق افتاد، کاملا اتفاقی بوده و مسوولان روزنامه هیچ اطلاعی از قتل نداشتند.

این روزنامه نگار قدیمی در گفت وگویی با ایسنا درباره ماجرای اصلی انتشار گفت وگوی همسر داریوش مهرجویی در روزنامه صبح یکشنبه اعتماد صراحتا تاکید می کند: متاسفانه بسیاری تلاش می کنند در این فضا به یکدیگر نسبت های ناجور بدهند.

این در حالی است که چطور ممکن است یک روزنامه از قتل به این بزرگی خبردار باشد و این تیتر را بزند! من تاکید می کنم انتشار این مصاحبه کاملاً اتفاقی بوده و ما اطلاعی از قتل آقای مهرجویی و همسرشان نداشتیم.

او سپس توضیح می دهد: خبرنگار ما این مصاحبه را چند روز پیشتر با همسر آقای مهرجویی انجام داده بود و مصاحبه مجددی با ایشان برای تکمیل گرفت که صبح روز گذشته این مصاحبه توسط خبرنگارمان تکمیل شد و ما آن را برای چاپ آماده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتشار آخرین گفت وگوی همسر مهرجویی چه بود؟

ماجرای انتشار آخرین گفت وگوی همسر مهرجویی چه بود؟