مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-11فرهنگي

جست وجوی قهرمان در خیبر


یکی از دغدغه های ما این بود که بدانیم کودک و نوجوان چگونه قهرمان خود را می شناسند و آیا درباره قهرمان خود تحقیق کرده و سپس به شناخت رسیده اند یا خیر.

- ایسنا/اصفهان یکی از دغدغه های ما این بود که بدانیم کودک و نوجوان چگونه قهرمان خود را می شناسند و آیا درباره قهرمان خود تحقیق کرده و سپس به شناخت رسیده اند یا خیر.

این بخشی از جمله هایی بود که در نشست پرسش و پاسخ فیلم ایلیا، جست وجوی قهرمان به کارگردانی و تهیه کنندگی سید علی موسوی نژاد بیان شد.

در پنجمین و آخرین روز اکران فیلم های سی و پنجمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، نشست پرسش و پاسخ فیلم ایلیا، جست وجوی قهرمان با حضور پسران نوجوان خبرنگار برگزار شد.

فیلم ایلیا، جست وجوی قهرمان به کارگردانی سید علی موسوی نژاد، در بخش ملی و از گروه فیلم های بلند داستانی به رقابت در سی و پنجمین دوره از جشنواره پرداخته، درباره گیمری به نام آرش است که به یک بازی که توسط خانواده اش نهی شده، روی می آورد.

در این نشست که بعد از ظهر امروز چهارشنبه (19 مهرماه) با حضور کارگردان و تهیه کننده این اثر و همچنین پسران خبرنگار در سالن پاسارگاد پردیس سینمایی چهارباغ برگزار شد، سید علی موسوی نژاد، کارگردان و تهیه کننده فیلم ایلیا، در جست وجوی قهرمان در خصوص ایده و انگیزه ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جست وجوی قهرمان در خیبر

جست وجوی قهرمان در خیبر