مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-17بين الملل

نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» افتتاح شد


ظهر امروز نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» در مرکز فرهنگی دکتر «سعید کاظمی آشتیانی» واقع در دانشگاه تهران با حضور جمال رحیمیان، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی تهران و شماری دیگر از جهادگران افتتاح شد.

- ظهر امروز نمایشگاه آثار هنری طوفان الاقصی در مرکز فرهنگی دکتر سعید کاظمی آشتیانی واقع در دانشگاه تهران با حضور جمال رحیمیان، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی تهران و شماری دیگر از جهادگران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 از سوی شبه نظامیان حماس از نوار غزه به مناطق مرزی اسراییل عملیات گسترده ای علیه نظامیان اسراییلی شکل گرفت که بدین ترتیب مؤلفه امنیت در داخل اراضی اشغالی، حذف شد و ابهت ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی بود در میان پنج قدرت نظامی اول جهان است، فرو پاشید.

در همین راستا معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، بر آن شد برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و 60 سال مقاومت در برابر ظلم نظام سلطه، نمایشگاهی را با موضوع غزه، مقاومت و طوفان الاقصی از آثار هنری هنرمندان داخلی و خارجی حوزه هنری برای دانشجویان و علاقه مندان این حوزه برپا کند.

در این نمایشگاه آثار هنری حدود 30 تابلوی نقاشی و گرافیک از هنرمندان داخلی و خارجی حوزه هنری برای دانشجویان و بازدیدکنندگان عموم به مدت 10 روز به معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» افتتاح شد

نمایشگاه آثار هنری «طوفان الاقصی» افتتاح شد