مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 07:002023-10-13سياسي

برگزاری جلسه پایانی تدوین اظهارنامه تعالی سازمانی فولاد هرمزگان


جلسه پایانی فاز تدوین اظهارنامه از فرایند شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت فولاد هرمزگان با حضور معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در این جلسه متن اظهارنامه با توجه به معیارها و حیطه فعالیت اعضا به صورت گروهی مورد مطالعه قرار گرفت و اعضا با عنایت به نظر اصلاحی دکتر تقوی مشاور پروژه، به بررسی آن پرداختند و نظرات اصلاحی خود را اضافه و در پایان، اظهارنامه را نهایی کردند.

گفتنی است اظهارنامه تعالی سندی است که طی آن سازمان باید عملکرد خود را نسبت به مدل تعالی سازمانی به طور کامل تشریح کند و مشخص سازد که چه اقداماتی برای بهبود فرایندها و ارتقای عملکرد خود نسبت به مدل در سازمان صورت داده است.

آغاز تدوین اظهارنامه تعالی فولاد هرمزگان از اواخر اردیبهشت ماه فرایند تدوین اظهارنامه تعالی فولاد هرمزگان از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شد.

در این مرحله، تیم هایی از مدیران، رؤسا و کارشناسان منتخب سازمان با صرف بالغ بر 1300 نفر ساعت زمان با توجه به معیارهای مدل، تیم های متعددی تشکیل دادند و هریک از مدیران ذی ربط، مسئولیت تدوین و به روزرسانی معیارها و زیرمعیارهای مدل تعالی سازمانی مربوط به خود را با کمک سایر اعضای تیم بر عهده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه پایانی تدوین اظهارنامه تعالی سازمانی فولاد هرمزگان

برگزاری جلسه پایانی تدوین اظهارنامه تعالی سازمانی فولاد هرمزگان