مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-02سياسي

سخنگوی دولت : «بانوی اول» همسران و مادران شهدا هستند


بانوی اول آن مادری است که زمانی که استخوان هایی فرزندش را آورند از خجالت مادر شهیدی دیگری که فرزندش مفقودالاثر بود، این مادر شهید به استقبال فرزند خود نرفت، - بانوان اول کشور ما این شیر زنان هستند.

سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان راجع به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون بانوی اول، گفت: بانوی اول همسران و مادران شهدا هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت عصر امروز در برنامه آقای سخنگو! کجا ایستاده ایم که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره حاشیه هایی که درباره بانوی اول کشور  مطرح شد، گفت: اولا اینکه همسر و نزدیکان آقای رییسی هیچ مسئولیتی در دولت ندارند و نکته بعد اینکه بانوی اول در کشور ما حتما همسران و مادران شهدا هستند.

  وی افزود: بانوی اول آن مادری است که زمانی که استخوان هایی فرزندش را آورند از خجالت مادر شهیدی دیگری که فرزندش مفقودالاثر بود، این مادر شهید به استقبال فرزند خود نرفت، بانوان اول کشور ما این شیر زنان هستند.

  سخنگوی دولت تصریح کرد: در خصوص واقعه ای که رخ داد و حواشی بانوی اول مطرح شد، باید بدانید که یک همایش بین المللی برگزار شد و بیش از 100 خبرنگار و اهالی رسانه از 5 قاره حضور داشتند و وقتی مجری به اشتباه همسر رییس جمهور را بانوی اول معرفی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت : «بانوی اول» همسران و مادران شهدا هستند

سخنگوی دولت : «بانوی اول» همسران و مادران شهدا هستند