مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-09اقتصادي

پیش پرداخت بیش از مبلغ مقرر به تولیدکنندگان اتوبوس از سوی شهرداری تهران


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارشاتی که از سوی شهرداری به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ارسال شده، قراردادهای خرید اتوبوس با تولیدکنندگان منعقد شده و حتی پیش پرداخت ها بیش از رقم مقرر هم صورت گرفته است.

- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارشاتی که از سوی شهرداری به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ارسال شده، قراردادهای خرید اتوبوس با تولیدکنندگان منعقد شده و حتی پیش پرداخت ها بیش از رقم مقرر هم صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به انعقاد قرارداد تأمین سه هزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای پایتخت توسط شهرداری تهران و شرکت های سازنده، اظهار کرد: قرارداد 500 مینی بوس، 2 هزار و 500 اتوبوس شامل 500 تا یک هزار اتوبوس برقی با شرکت عقاب افشان و آکیا و دیگر تولیدکنندگان داخلی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه قراردادها در حال مطالعه است که هریک از شرکت ها با چه توانایی هایی در حال ساخت اتوبوس هستند، یادآور شد: آنچه که مسلم است، این است که برای اینکه از تسریع در ساخت اتوبوس ها اطمینان حاصل شود پیش پرداخت ها حتی بیش از رقم مقرر انجام و قراردادها منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش پرداخت بیش از مبلغ مقرر به تولیدکنندگان اتوبوس از سوی شهرداری تهران

پیش پرداخت بیش از مبلغ مقرر به تولیدکنندگان اتوبوس از سوی شهرداری تهران