مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 23:402023-10-14سياسي

اعطای دکترا به شیخ زکزاکی، جهت گیری درست دانشگاه تهران را نشان داد


رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه اعطای جایزه صلح نوبل به جنایتکاران دامن صلح را آلوده نخواهد کرد، گفت: حرکتی که شیخ زکزاکی دارند مبتنی بر قرآن است و نهایتا باید منتظر وعده های قرآنی باشیم.

- رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه اعطای جایزه صلح نوبل به جنایتکاران دامن صلح را آلوده نخواهد کرد، گفت: حرکتی که شیخ زکزاکی دارند مبتنی بر قرآن است و نهایتا باید منتظر وعده های قرآنی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در مراسم اعطای دکتری افتخاری دانشگاه تهران به شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که امشب با حضور شخصیت های دانشگاهی و سیاسی در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، تاکید کرد: قطعا اعطای مدرک دکتری به این استاد عزیز بیش از اینکه به قدر ایشان بیفزاید قطعا نشان دهنده جهت گیری درست و حرکت صحیح دانشگاه تهران در توجه به کار مجاهدانه و عادلانه استاد عزیزمان شیخ زکزاکی است.

وی در ادامه تصریح کرد: در دنیایی که جایزه صلح و حقوق بشر آلوده به زشت ترین جنایت ها، کودک کشی ها، ظلم ها، نسل کشی ها و جنایات علیه بشریت است قطعا اعطای جایزه صلح نوبل و امثال آن به جنایتکاران، دامن صلح را آلوده نخواهد کرد و حرکتی که شیخ زکزاکی دارند مبتنی بر حرکتی قرآنی است و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای دکترا به شیخ زکزاکی، جهت گیری درست دانشگاه تهران را نشان داد

اعطای دکترا به شیخ زکزاکی، جهت گیری درست دانشگاه تهران را نشان داد