مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-10اقتصادي

طرح روستای نوفن می تواند به کاهش نرخ ضریب جینی در استان مرکزی کمک کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: طرح روستای نوفن می تواند به کاهش نرخ ضریب جینی در استان کمک کند.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: طرح روستای نوفن می تواند به کاهش نرخ ضریب جینی در استان کمک کند.

حسن میرزاخانی، 18 مهرماه در رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به کسب و کارهای روستایی(روستای نوفن) اظهار کرد: ما در بحث ضریب جینی در استان مرکزی در یکسال گذشته کاهش محسوسی داشتیم و در سطح کشور نیز شاهد کاهش ضریب جینی بودیم که بسیار خوب بوده است، با این حال نرخ این ضریب همچنان در کشور بالاست.

وی با بیان اینکه ضریب جینی مناطق شهری استان مرکزی کمتر از مناطق روستایی است، تصریح کرد: این موضوع به ما هشدار می دهد که در راستای تقویت بنیان های اقتصادی و بهبود وضعیت روستاییان در استان قدم های بهتری برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی ادامه داد: طرح روستای نوفن می تواند به کاهش نرخ ضریب جینی در استان کمک کند و از ابتکار عمل صندوق کارآفرینی امید در این راستا تشکر می کنیم.

میرزاخانی با اشاره به وجود شرکت های فناور و دانش بنیان در سطح بالا در پارک های علم و فناوری اراک و زرندیه گفت: شرکت های دانش بنیان نگرانی هایی در حوزه بازار و فروش محصولاتشان دارند که این طرح می تواند یکی از راهکارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح روستای نوفن می تواند به کاهش نرخ ضریب جینی در استان مرکزی کمک کند

طرح روستای نوفن می تواند به کاهش نرخ ضریب جینی در استان مرکزی کمک کند