مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:562023-09-25سياسي

30 هزار دانش آموز از حوزه اقتصادی و نظامی یزد بازدید می کنند


حسن عبدالهیان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برنامه های فراگیر فرهنگی و پرورشی مدرسه بر اساس پنج هدف پایه شامل ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی تدوین و هر یک از اهداف با برنامه ها و محورهای مختلفی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و پرورشی یکی از معاونت های مهم و گسترده در آموزش و پرورش است و 60 درصد برنامه های آموزش و پرورش را این معاونت انجام می دهد، افزود: طرح اقامه نماز اول وقت با عنوان طرح نورچشمی از برنامه های مهم آموزش و پرورش در این حوزه است که بیش از یک هزار نمازخانه در مدارس استان برای برپایی نماز جماعت آماده شاه است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به تعداد 602 امام جماعت در مدارس استان در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم امسال استقبال بیشتری از طرف روحانیون در این خصوص با تمام مشکلات موجود شاهد باشیم.

عبدالهیان تصریح کرد: در سال گذشته هشت هزار متر مربع فرش برای نماز خانه های مدارس تهیه شد و امسال نیز برای تکمیل مابقی نمازخانه مدارس استان رایزنی هایی با خیرین و بعضی از دستگاه ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دو هزار و 261 مترمربع وضوخانه و سرویس بهداشتی در مدارس استان در سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار دانش آموز از حوزه اقتصادی و نظامی یزد بازدید می کنند

30 هزار دانش آموز از حوزه اقتصادی و نظامی یزد بازدید می کنند