مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-08سياسي

هیئت های اجرایی جلوه مردمی بودن انتخابات است


رییس ستاد انتخابات گلستان با بیان این که هیئت های اجرایی جلوه مردمی بودن انتخابات است، گفت: لیست معتمدین از طریق سامانه جامع انتخابات برای بررسی و تعیین صلاحیت آن ها توسط هیئت نظارت ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سید علی مهاجر، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یکی از مراحل سی و دوگانه فرایند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین معتمدین تشکیل هیئت های اجرایی در حوزه های انتخابیه است.

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: با اتمام مدت 48 ساعت فرمانداران و بخشداران لیست معتمدین از طریق سامانه جامع انتخابات برای بررسی و تعیین صلاحیت آن ها توسط هیئت نظارت ارسال شده است.

وی بیان کرد: معتمدین هر حوزه انتخابیه گلچین اقشار مختلفی هستند.

مهاجر ادامه داد: فرمانداران و بخشداران دو هفته قبل از ثبت نام نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی موظف هستند نسبت به تشکیل هیئت های اجرایی اقدام کنند که اولین اقدام برای تشکیل این هیئت تعیین معتمدین حوزه انتخابیه است.

رییس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: فرماندار و بخشدار مستقل پس از تایید لیست 30 نفره معتمدین نسبت به جلساتی مشترک با هیئت نظارت اقدام کرده و هشت نفر را به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر هم معتمد محلی برای تشکیل هیئت های اجرایی معرفی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های اجرایی جلوه مردمی بودن انتخابات است

هیئت های اجرایی جلوه مردمی بودن انتخابات است