مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 04:002023-10-16حوادث

شناسایی 38 هزار معتاد متجاهر در تهران


سردار عباسعلی محمدیان در برنامه میز خدمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که عصر امروز با حضور شماری از روسای پلیس های تخصصی پایتخت در مسجد حسین شهید واقع در خیابان استاد حسن بنا برگزار شد، - به صورت مستقیم به مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی کرده و به سوالات و درخواست های آنان پاسخ داده و دستور رسیدگی صادر کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار گفت: این طرح که با همکاری فراجا و قوه قضاییه انجام می شود طبق پیش بینی هایما باعث کاهش 30 درصدی سرقت های خرد خواهدشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در برنامه میز خدمت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که عصر امروز با حضور شماری از روسای پلیس های تخصصی پایتخت در مسجد حسین شهید واقع در خیابان استاد حسن بنا برگزار شد، به صورت مستقیم به مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی کرده و به سوالات و درخواست های آنان پاسخ داده و دستور رسیدگی صادر کرد.

  فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه پلیس پاسخگویی به مطالبات مردم را جزو اولویت های اصلی خود می داند، گفت:در همین راستا نیز فرماندهان پلیس در بازه های زمانی مختلف در مرکز 197 حاضر شده و به مشکلات مردم رسیدگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 38 هزار معتاد متجاهر در تهران

شناسایی 38 هزار معتاد متجاهر در تهران