مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-03فرهنگي

سینما سیار در نقاط مرزی خراسان جنوبی راه اندازی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به راه اندازی سینمای سیار در برخی نقاط استان، گفت: هم اکنون با پیگیری های انجام شده برای رفع نابرابری فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد:  در استان 7 سالن  سینمایی مستقر است که به دلیل کمبود زیرساخت تنها دو سینما در بیرجند و یک سالن سینما در شهرستان قاینات با مجموع هزار و 628 صندلی در حال ارائه خدمت به هم استانی هاست.

وی با اشاره به راه اندازی سینمای سیار در برخی نقاط استان، افزود: هم اکنون با پیگیری های انجام شده برای رفع نابرابری فرهنگی، این قبیل خدمات در حال گسترش است تا در بیشتر نقاط مرزی شاهد حضور سینما سیار باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال دو سینما در استان از درجه 2 به درجه یک ارتقا یافت که نشان دهنده توجه بیش از پیش مردم به هنر سینما است.

فرخنده در خصوص اعتبارات جذب شده در حوزه تکمیل پروژه های زیرساختی استان، افزود: با پیگیری های انجام شده شاهد افتتاح پروژه خانه فرهنگ شهر بیرجند  آبان ماه سال جاری به عنوان اولین پروژه تکمیل شده خواهیم بود.

به گفته این مقام مسوول خراسان جنوبی همچنین 9 موسسه سینمایی فعال دارد که 7 مؤسسه در شهرستان بیرجند مشغول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما سیار در نقاط مرزی خراسان جنوبی راه اندازی می شود

سینما سیار در نقاط مرزی خراسان جنوبی راه اندازی می شود