مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-02فرهنگي

پایان اجراهای بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی گلستان


اجراهای بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی آیینی و سنتی استان گلستان در دو شهر گرگان و کردکوی با استقبال پرشور علاقمندان به هنر نمایش مواجه شد.

- ایسنا/گلستان اجراهای بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی آیینی و سنتی استان گلستان در دو شهر گرگان و کردکوی با استقبال پرشور علاقمندان به هنر نمایش مواجه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جمع خبرنگاران از استقبال پرشور و بی نظیر علاقمندان گلستانی از اجراهای بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی آیینی و سنتی در شهرهای گرگان و کردکوی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با حضور گروه هایی از کشورهای چین و تاجیکستان و استان های خراسان رضوی، تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، مازندران، خوزستان، یزد و بوشهر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و مجتمع فرهنگی هنری کردکوی برگزار شد.

محمد رعیت با بیان اینکه این جشنواره سبب شده تا استان گلستان در کانون توجه فعالان هنر نمایش کشور قرار گیرد، ادامه داد: اجراهای این جشنواره از روز جمعه 7 مهرماه آغاز و شامگاه امروز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه 11 مهرماه همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اجراهای بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی گلستان

پایان اجراهای بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی گلستان