مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-11سياسي

«پیش دبستانی» دوره ای مهم برای آموزش محیط زیست به کودکان


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: دوره پیش دبستان در آموزش و پرورش می تواند یکی از بهترین راه های رسیدن به اهداف آموزش محیط زیست در ابعاد مختلف باشد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: دوره پیش دبستان در آموزش و پرورش می تواند یکی از بهترین راه های رسیدن به اهداف آموزش محیط زیست در ابعاد مختلف باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حلیا حسینی همزمان با هفته تهران و روز جهانی کودک در آیین افتتاحیه نخستین لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست درمقطع پیش دبستانی شهر تهران که صبح امروز با حضور سوده نجفی - عضو شورای شهر، سید محمدرحیم مرتضوی - شهردار منطقه 9 و علیرضا رحمتی - رییس اداره محیط زیست شهر تهران - به میزبانی منطقه 9 برگزار شد، با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف آموزش محیط زیست در مدارس مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: این موضوع در جلسات کارگروه کمیته بهداشت، آموزش و توانمندسازی دانش آموزان با اولویت مهارت آموزی مطرح شده و در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه معتقدم دوره پیش دبستان در آموزش و پرورش می تواند یکی از بهترین راه های رسیدن به اهداف آموزش محیط زیست در ابعاد مختلف باشد، اظهارکرد: اولین دوره این لیگ آذر ماه برگزار و در اردیبهشت ماه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیش دبستانی» دوره ای مهم برای آموزش محیط زیست به کودکان

«پیش دبستانی» دوره ای مهم برای آموزش محیط زیست به کودکان