مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-26سياسي

حضور مردم در پروژه های اقتصادی به موفقیت هرچه بیشتر طرح ها کمک می کند


باید مردم را به کار و کوشش تشویق کنیم چرا که حضور مردم در پروژه های اقتصادی می تواند به موفقیت هرچه بیشتر طرح ها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان امروز در نشست با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی ترین دوران انقلاب محسوب می شود چرا که با اخلاص تمام با استفاده از کمترین امکانات بیشترین بازدهی را داشتیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز می توانیم همانند دوران دفاع مقدس کار کنیم و با همان اخلاص در جهت توسعه و آبادانی این مرز و بوم بکوشیم.

وی بیان کرد: امنیت غذایی یکی از مهم ترین مولفه ها برای یک کشور است بنابراین ما باید در حوزه کشاورزی به خودکفایی رسیده باشیم و از تمام ظرفیت های خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به اختیارات ویژه استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مصوباتی که در استان داریم و تصمیماتی که گرفته می شود مانند ابلاغ رییس جمهور ارزش اجرایی دارد.

کرمی گفت: باید مردم را به کار و کوشش تشویق کنیم چرا که حضور مردم در پروژه های اقتصادی می تواند به موفقیت هرچه بیشتر طرح ها کمک کند.

وی ادامه داد: در حوزه واردات دام هیچ محدودیتی وجود ندارد و در کنار آن دام داری های استان نیز بایستی توسعه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در پروژه های اقتصادی به موفقیت هرچه بیشتر طرح ها کمک می کند

حضور مردم در پروژه های اقتصادی به موفقیت هرچه بیشتر طرح ها کمک می کند