مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-11ورزشي

تقویت سرمایه گذاری ورزش هرمزگان را متحول می کند


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: تقویت نگرش اسپانسری و سرمایه گذاری می تواند در ورزش تاثیرگذار بوده و به تحول ورزش استان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس مظفر مهری خادمی نسب در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه توسعه و پیشرفت ورزش در حوزه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزو اولویت ها استان به شمار می رود، از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان خواست، از تمامی مجموعه های ورزشی از جمله باشگاههای ورزشی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال کنند.

خادمی نسب با تاکید بر اجرای بیمه مسئولیت مدنی و نصب دوربین مداربسته در اماکن ورزشی، اضافه کرد: برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم، زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ها، بخش ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تأکید کرد: گسترش حمایت از ورزش در نهایت به سلامت جامعه و کاهش هزینه های درمان می انجامد و لذا سرمایه گذاری در ورزش فراتر از آنچه تصور شود در اقتصاد و پویایی یک جامعه موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سرمایه گذاری ورزش هرمزگان را متحول می کند

تقویت سرمایه گذاری ورزش هرمزگان را متحول می کند