مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-03سياسي

اشتراکات بین شیعه و سنی تقویت شود/ وحدت تنها عامل قدرت اسلام است


یک کارشناس فرهنگی با تأکید بر تقویت اشتراکات بین شیعه و سنی، در راستای ایجاد وحدت و رفع اختلاف ها، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند، - ایسنا/لرستان یک کارشناس فرهنگی با تأکید بر تقویت اشتراکات بین شیعه و سنی، در راستای ایجاد وحدت و رفع اختلاف ها، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند، لذا نیاز به وحدت در بین مسلمانان احساس می شود.

امیرعلی حیدر امیری در گفت وگو با ایسنا با گرامیداشت ایام ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، گفت: فاصله زمانی از دوازدهم ربیع الاول تا هفدهم ربیع الاول که به نام هفته وحدت نام گذاری شده است، فرصت مناسبی برای تقویت اشتراکات بین شیعه و سنی و نزدیک کردن هرچه بیشتر آنان به یکدیگر است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن، افزود: شیعه و سنی اشتراک زیادی در توحید، نبوت و معاد دارند که باید از این اشتراکات برای ایجاد وحدت و رفع اختلاف ها استفاده کرد.

امیری با بیان اینکه شیعه و سنی در خصوص عدل و امامت اختلافاتی دارند که در این زمینه می توان با کار فرهنگی، مباحثه، مفاهمه، مکالمه و مذاکره با هم به تفاهم برسند، اضافه کرد: یکی از اختلافات فقهی تاریخی بین شیعه و سنی در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتراکات بین شیعه و سنی تقویت شود/ وحدت تنها عامل قدرت اسلام است

اشتراکات بین شیعه و سنی تقویت شود/ وحدت تنها عامل قدرت اسلام است