مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:512023-10-15سياسي

دنیای غرب در برابر فجایع اسراییل در غزه چهره مزورانه خود را نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمدمهدی حاجیلویی ظهر امروز در اجتماع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه های استان همدان در مجاورت قبور مطهر شهدای گمنام در دفاع از مردم غزه با بیان اینکه امروز شاهد یکی از سخت ترین و دردناک ترین وقایع تاریخی از سوی دنیای ظلم و ستم هستیم، اظهار کرد: دنیای غرب با حمایت خود از اسراییل در فجایعی که علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه صورت می گیرد چهره مزورانه خود را نشان داد.

وی با تاکید بر لزوم ترسیم حقایق برای جامعه گفت: سرزمین فلسطین متعلق به مردم مسلمان آن است مردم و سردمداران اسراییل هر دو غاصب هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان همدان با بیان اینکه هزاران نفر از مردم فلسطین امروز در زندان های رژیم صهیونیستی هستند ادامه داد: غزه و حماس در سرزمین خود از خاک و مردم خود دفاع می کنند و این حق طبیعی آنهاست.

وی با اشاره به اینکه باید برای کشورهای اسلامی و اتحادیه عرب افسوس خورد که اگر از فلسطین حمایت می کردند امروز شاهد این اتفاقات نبودیم گفت: امروزه متاسفانه طرح کوچاندن مردم باریکه غزه مطرح می شود این اتفاقات اشتباه در جهانی اتفاق می کند که ادعای برقراری عدالت و کدخدایی بین المللی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای غرب در برابر فجایع اسراییل در غزه چهره مزورانه خود را نشان داد

دنیای غرب در برابر فجایع اسراییل در غزه چهره مزورانه خود را نشان داد